خدمات طراحی وب سایت برای Dummies - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

بنابراین قالب اختصاصی و مورد پسند سلیقه دلخواه تان را روی سایت اعمال می کنید.

تقریبا بیشتر از دو سال هست که با شرکت تابان شهر کار میکنیم. تو این مدت زمان بازخورد خیلی خوبی از سایت گرفتیم.

سایت های شخصی به سایت هایی گفته میشود که مربوط به یک فرد خاص است و علاوه بر رزومه سازی و تبلیغ خود شخص در سایت، تخصص و شغلی هم که مشغول آن است تبلیغ میشود. علاوه بر این، فرد می تواند مقاله ها و نوشته های خودش را نیز در سایت انتشار دهد.

زیرا اگر بخواهید در این شرایط، از وردپرس استفاده کنید. سایت بسیار کند می‌شود. اما استفاده از طراحی سایت اختصاصی مشکلات کندی وردپرس را ندارد.

حتی در صورت داشتن تعداد صفحات زیاد و محصولات زیاد، سرعت سایت کند نخواهد شد.

زمانی که مشتریان بالقوه، شما را از طریق جستجوی گوگل، رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی و غیره پیدا کنند و وارد سایت شوند.

همانطور که گفتیم قالب سایت را می توانید یا از پایه طراحی کنید و یا به صورت رایگان از سایت های معتبر دانلود کنید. شما می توانید این قالب های آماده را از یک سری سایت ها که از قبل این قالب ها را طراحی کرده اند، با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

همچنین ممکن است فرایند شکستن کدها در این قالب‌ها به درستی انجام نشود و نتیجه این امر، به خطر افتادن امنیت سایت، خراب شدن، کند شدن، تاثیر منفی در سئو و غیره می‌باشد.

این خدمات در هر زمینه و حوزه ای می تواند باشد. از تاکسی اینترنتی و خشک شویی آنلاین گرفته تا لوله کشی و سرویس پکیج و… .

یک تیم جوان و باانگیزه در عین حال باتجربه که کمک بزرگی برای راه اندازی استارتاپ به ما کردن.همه چی عالی!

اگر یک سایت با قالبی زیبا و گرافیک منحصر به فرد و همین طور محتوای جذاب باشد، قطعا به راحتی مخاطبان خود را جذب خواهد کرد.

بله. شما می توانید از هاست یا دامنه خود و یا آنچه ما پیشنهاد می دهیم استفاده کنید.

برای طراحی سایت نمی شود قیمت کلی تعریف کرد و هر شرکت طراحی سایت قیمت خاص خود را دارد اما در کل عوامل گوناگونی بر هزینه طراحی سایت تاثیر می گذارند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

به همین دلیل، طراحی سایت شرکت حرفه ای به شما کمک می‌کند بیشتر مطرح شوید و مشتریان از وجود شما و خدماتتان آگاه شوند.
استفاده از خدمات طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا آماده، مزایای زیادی دارد. مانند رایگان بودن، راحت بودن نحوه مدیریت سایت، عدم نیاز به کدنویسی و غیره.

طراحی سایت آموزشی به طراحی سایت هایی گفته می شود که روی آموزش در زمینه های مختلف تمرکز دارند. سایت های آموزشی باید بخش وبلاگ و مقالات خوبی داشته باشند چون پرکاربرد ترین قسمت سایت همین بخش وبلاگ است.

برای طراحی سایت آموزشی شما باید مشخص کنید که دقیقا چه چیز هایی می خواهید. مثلا آیا می خواهید سایتتان امکان برگذاری دوره به صورت آنلاین داشته باشد یا خیر، چون این موارد می توانند در زمان و هزینه طراحی سایت شما تاثیر بگذارند زیرا هر کدام نیازمند توسعه هستند.

رایگان بودن همیشه خوب نیست و ممکن است در طول زمان هزینه های بیشتری را برای شما داشته باشد.

اما از طرفی دیگر، امکان شخصی‌سازی این نوع سایت‌ها کمتر است.

اما اگر سایت داشته باشید، فرصت خوبی برای ایجاد یک تاثیر اولیه مثبت روی کاربران دارید. همچنین این اطمینان خاطر در مشتریان‌تان ایجاد می‌شود که شما یک سازمان واقعی هستید که می‌توانید نیازهای آن‌ها را برطرف کنید.

لازم به ذکر است که تنها ساخت و طراحی یک سایت به معنای اتمام کار نیست، بلکه مهم است که بتوانید سایت را زنده نگه دارید.

چه صفحاتی برای وب سایت در این پلان ها در نظر گرفته شده است

تیم طراحی سایت تابان شهر با بررسی نیازهای شما و مشتریانتان طراحی ظاهری و فنی متناسب با حوزه شما را در خدمات طراحی سایت خود پیاده سازی می کند.

همینطور در صورت تمایل می توانید خدمات سئو سایت خود نیز به تیم ما سپرده و با خیالی آسوده فقط کسب و کارخودتان را مدیریت نمایید.

بنابراین همانطور که گفته شد، بر خلاف طراحی سایت وردپرسی و قالب آماده طراحی وبسایت اختصاصی هزینه و زمان زیادی را متحمل می شود.

وقتی کاربران به دنبال محصولات و خدمات حوزه ما می گردند، با دیدن وبسایت ما در نتایج گوگل از سایت ما بازدید می کنند و ممکن است از طریق آنلاین یا حضوری و یا تلفنی از محصولات و خدمات ما استفاده کنند.

وجود پشتیبانی قوی و شبانه روزی یکی از عوامل تاثیر گذار دیگر بر روی قیمت طراحی سایت است. پشتیبانی سایت یکی از واجبات اصلی برای سایت خدمات سايت شما به حساب می آید.

در صورت بروز مشکل در فرایند نصب و یا سئو سایت، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

Report this wiki page