دوره آموزش سئو و به همراه اسرار برتر سئو

Wiki Article

برای استفاده از بک لینک در سایت خود ابتدا باید لینک داخلی سایت خود را به حد قابل قبولی برسانید و تولید محتوای سایت شما به گونه‌ای باشد که برای کاربر حاوی اطلاعات مفید و جذابی باشد.

با تکمیل فرم زیر، ضمن قرارگیری در گروه دست اول‌های همیار آکادمی جزو اولین افرادی باشید که از نتایج تحقیقات و تصمیمات ما مطلع میشود

سایت بنده در حوزه دانلود زیرنویس فارسی کار میکند و حدود ۴ ماه است شروع به کار کرده است ، تعداد تقریبا زیادی هم براش بک لینک ایجاد کرده کردم در منابع رایگان و بصورت سایت واید ( خریدنی ) و رپورتاژ ( خریدنی ) ولی آن طور که باید نتیجه نگرفته ام .

برای مثال عبارت کشاورزی پایدار را در نظر بگیرید. با سرچ این عبارت در گوگل بر اساس اصول سئو کردن کلمه در سایت موردنظر، سایت مذکور در رتبه بالای گوگل قرار می‌گیرد و بازدید آن به شدت افزایش می‌یابد.

گوگل فعلاً مشکلی با این مورد نداره. اما برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، در کنار انتشار ویدئو، محتوای متنی هم تولید کنید. برای نمونه می‌تونید ویدئوهای نوین رو ببینید.

فرایند سئوی کلاه سفید که بهترین و مناسب‌ترین روش سئو است، یک شبه انجام نمی‌شود و نیاز دارد که مدت زمان مشخصی پیوسته و دائما روی سایت خود کار کنید، در عوض به اصطلاح یک عمر راحتید، گوگل به شما اعتماد می‌کند و به این راحتی جایگاه شما را به دیگران نمی‌دهد.

تخفیف ویژه تمام آموزش‌های آکادمی نوین! اطلاعات بیشتر و ثبت نام نوین

تمامی این فعالیت‌ها کمک بسیاری به برندسازی شما می‌کند.

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا مورد بررسی قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

انتقال تجربه توی این دوره علاوه بر آموزش ما تجربه های چندین ساله رو در اختیار شما قرار میدیم

کاربرانی که از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شوند مشتریان و کاربران واقعی شما هستند زیرا با کلمه کلیدی مربوط به کسب‌وکارتان وارد سایت شما شده‌اند.

اگر جزو افرادی هستید که رتبۀ سایتشان را با لینک‌سازی اسپم از دست داده‌اند نگران نباشید؛ همیشه راه بازگشتی هست!

اگر در مرحله آموزش سئو سایت به روش‌های ساده و ابتدایی هستید به هیچ وجه از این روش استفاده نکنید.

هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.
در سری مقالات آموزش سئو مبتدی تلاش میشود اصول و مبانی سئو به ساده ترین زبان ممکن و به صورت کامل در اختیار افرادی که به تازگی با مفهوم سئو آشنا شده اند قرار داده شود.

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱

شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند. برای مثال فرد با قراردادن محتوای دانلود رایگان یک نرم‌افزار از موتورهای جستجو ورودی می‌گیرد و اگر شما به آن سایت وارد شوید، هیچ لینک دانلودی را مشاهده نخواهید کرد!

کارهایی مثل برگشت به نتایج، رفتن به صفحه بعدی، کلیک روی نتایج پایین‌تر به جای نتیجه اول و موارد مشابه این.

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید.

تعداد افرادی که وب‌سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می‌کنند خیلی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است.

راستی اگر به جای سئوی کلاه سفید، خرید دوره ابزارهای حرفه ای سئو سئوی اخلاقی را هم شنیدید تعجب نکنید؛ از بس که این روش بر پایه اخلاق و صداقت و درستی است به آن سئوی اخلاقی هم می‌گویند.

چه تصمیم خوبی گرفتید درباره یادگیری سئو. امیدواریم تو این زمینه حسابی پیشرفت کنید.

سئوی کلاه خاکستری به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا می‌شوند که گوگل متوجه نشود.

پس چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟ تعداد یا فرمول مشخصی برای عکس‌هایی که تو پستاتون استفاده می‌کنید وجود نداره، اگر متن‌های طولانی دارید طبیعتاً استفاده از عکس‌ها و آیکون‌های مختلف مطلبتون رو از حالت یکنواخت و کسل‌کننده خارج می‌کنه ولی اگر پستتون کوتاه هست، به همون نسبت براش عکس بذارید و شاید اصلاً همون عکس شاخص کافی باشه.

توانایی کار کردن با دیتا و تفسیر آن را دارند و میتوانند از دیتا برای تصمیم گیری های بهتر استفاده کنند.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

دقت داشته باشید که این محتوی که ما در نظر داریم گوگل ترنسلیت خیلی خوب ترجمش میکنه و بدون نقص هست.

به این ترتیب آشنایی با آموزش سئو به زبان ساده و نکاتی در این زمینه برای موفقیت در کسب و کارهای متفاوت اهمیت بالایی دارد.

Report this wiki page